Klacht: geld uit “handbgage” gestolen

op 25 februari 2018 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Ik vlieg voor het eerst met Easy Jet. Toen bij de controle voordat je het vliegtuig in mag werd gemeld dat mijn handbagage het ruim in MOEST. Ik heb het netjes afgegeven. Er werd pas later gemeld dat ik mijn koffer op de band terug moest halen in Praag. Toen ik daar aankwam moest ik wachten op mijn “handbagage”! Niet alleen was ik nu vertraagd mijn transfer taxi moest ook lang wachten op mij.
Eenmaal aangekomen bij het hotel haalde ik mijn portemonaie uit mijn handbagage en tot mijn verbazing was het geld allemaal l weg! Het 1660 Koruna die ik had mergenomen om de taxi te betalen.
Schandalig van diegene die mij heeft bestolen en niet weet hoe hard ik daarvoor gewerkt heb. Ik heb hier geen woorden voor.

Ik ben pas tevreden als Easy Jet een gepast excuus aanbied en mijn geld vergoed!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stella thio