Klacht: Geld terug storten

AstridB46 op 06 november 2021 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Zaterdag een 30 nov 2021 een keukenmachine aangemeld om te ruilen voor een zelfde die wel naar behoren werkt. Direct naar postkantoor gebracht en maandag al terug bij coolblue. Tot zover alles goed. Krijg echter maandag middag een mail dat ik ineens coolblue tegoed ontvang ipv andere machine. Kijk op de site en er staat dat hij nog op voorraad is. Ik moet zelf een nieuwe bestellen met het tegoed. Maar ik zit op mn werk dus ik denk dat doe ik vanavond. ’s Avonds thuis, ineens alles uitverkocht. Terwijl ik aan had gegeven omruilen voor een zelfde. waarom was er niet 1 apart gezet om om te ruilen. Nu wilde ik dezelfde machine graag voor volgende weekend hebben, maar ja ik had coolblue tegoed en daar kan ik bij de concurrent niet mee betalen he! Dus bellen met klantenservice. 50min in de wacht maar keurig en vriendelijk geholpen. Waarschijnlijk zou er deze week een nieuwe partij binnenkomen maar dat was waarschijnlijk. Dus dan toch maar geld terug storten . Was geen enkel probleem Mn tegoed zou binnen 3 werkdagen terug gestort worden. Dacht dat is mooi dan kan ik hem donderdag bestellen. Dus tot zo ver alles top geregeld. Alleen na 4 dagen nog geen geld terug. Dus weer bellen. Dit keer een iets minder aardig persoon. Die zei nog net niet waar zeurt u om. U staat op lijst voor terug betalen en ik moest geduld hebben en als ze nieuwe melding zou maken zou ik weer onder op de lijst terecht komen. gewoon braaf wachten. Nu ben ik bijna 6 dagen verder en nog geen geld. en kon dus de machine niet bestellen bij de concurrent . Het gaat hiet om bijna 800 euro waar ik hard voor gespaard heb om voor mezelf een mooi kade te kopen. Nu heb ik niks, geen geld, geen machine, geen geduld meer en zeker geen GLIMLACH!

Ik had gewild dat mijn keukenmachine omgeruild werd voor een naar behoren werkende toen ze nog op voorraad waren ipv coolblue tegoed. Maar nu wil ik mn geld teruggestort en als je belooft binnen 3 werkdagen, dit ook te doen. Nu is geen van dit alles nog haalbaar. Dus stort dan nu mn geld aub direct terug!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 02 december 2021 om 14:32 geantwoord

Beste Astrid,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk een ontzettend vervelende situatie. Graag duiken wij in de situatie, echter op jouw e-mail adres vinden wij geen mail contact terug of een order.

Ons excuus voor de verlate reactie.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door AstridB46