Klacht: Geld terug graag!

op 17 mei 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zouden 22 maart naar Malaga vliegen met Ryanair. Deze vlucht ging niet door ivm corona. We kregen de keuze geld terug of een voucher, we hebben voor geld terug gekozen. Nu kregen we een mail dat we een voucher krijgen, maar daar hebben we niet voor gekozen. Gemaild maar we horen niks meer. Een vlucht boeken kan in het Nederlands, maar nu moet alles in het Engels!!
Wij willen ons geld terug!!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anniebannie