Klacht: Geld terug duurt te lang

op 07 juli 2015 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een produkt retour getuurd afgelopen donderdag en wil graag mijn geld terug.
Na navraag bleek dat dit max 10 dagen duurt plus max drie dagen voor het terugstorten en dat vind ik niet acceptabel als het verzenden naar mij binnen 48 uur kan. Dit alles zonder terugkoppeling

Gewenste Oplossing:

Binnen nu en twee dagen wil ik graag mijn geld terug op de opgegeven rekening.

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Herstel, het duurde even maar ik kreeg wel antwoord via de chat, het werd me duidelijk dat ik er via die weg niet uit kom.

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Ik heb nog even nagezien op hun website. Binnen drie dagen geld terug, bij navraag blijkt dat eerst iemand het produkt moet registreren en dat duurt n dag of 10. Hoezo? Maar staat er niet bij op hun site! Als je drie dagen beloofd moet je je daar ook aan [email protected] robin van klacht.nl. Ik zie dat ik in mijn frustratie typfouten heb gemaakt in de klachtomschrijving, kan ik dat aanpassen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Ik begrijp niet waarom ook dit weer zo lang moet duren met redcoon. 7 uur geleden in behandeling genomen en niks gehoord/gelezen.

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Genomen=vernomen

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Redcoon? Graag reactie.

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Gisteren was het een week geleden dat het produkt is opgehaald bij mij thuis. Geen geld terug ontvangen. Ik heb ook geen enkele reactie gehad op mijn klacht. Ook geen enkele terugkoppeling over mijn retour zending. Geen ontvangstbevestiging, helemaal niks. Ver beneden alle peil!! Denk er heeel goed over na of je bij deze tent wel echt iets wil bestellen voor een paar tientjes goedkoper. Waardeloos.. Redcoon leest U mee? Ik wil mijn geld terug, en ik heb sterk het vermoeden dat jullie gewoon niet reageren nog een week lang en dan pas terug storten? Ik wil vandaag een reactie A.U.B.

Bericht van Redcoon

5 jaren geleden - Beste Eriks1979,Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor je bericht hierover.Op het moment dat je aangeeft dat je graag je bestelling retour zou willen sturen zullen wij dit samen met je in order maken. Hiervoor ontvang je de benodigde formulieren en zullen wij in het geval van een groot apparaat een ophaaldatum voor je inplannen bij onze vervoerder.Wanneer je retour bij ons is aangekomen ontvang je een bevestigingsmail en zal de terugbetaling plaatsvinden. Gemiddeld neemt een retourzending 5 werkdagen in beslag. Helaas neemt jouw retourzending meer tijd in beslag dan gemiddeld. Je terugbetaling zal plaatsvinden zodra we je retour hebben ontvangen en uiterlijk binnen 14 dagen.Wij begrijpen dat dit niet wenselijk voor je is. Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak. Je retourzending zullen wij voor je in de gaten houden. Zodra wij je retourzending hebben afgerond zullen wij je direct hierover inlichten.Met vriendelijke groet,Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Sorry maar dit is een wel heel standaard reactie! Ik voel mij niet serieus genomen zo. Afgelopen donderdag is de tv opgehaald, ik zit dus zonder tv en ik heb dat geld nodig om een tv te kopen. Gaat om €1049,- Als ik een tv retour stuur gaat hij dan over zimbabwe terug? Niet te geloven dit, jullie hebben die tv al een week en zo niet waar is hij dan nu? Je licht ook helemaal niks toe, er word geen begrip gekweekt zo, langer dan gemiddeld, hoezo. Het duurt al belachelijk lang en bij mij langer dan gemiddeld. Je bied ook geen oplossing. Wat moet ik hiermee? Ik heb me beperkt tot dit platform betreffende jullie "klantvriendelijkheid" en ik denk niet dat ik dat blijf doen. Weet je wat; zoek uit waar dat ding is, en als je hem hebt maak je mijn centen vandaag nog over. Ik realiseer me dat de toon van mijn bericht niet vriendelijk is. Zoals jullie met klanten omgaan laat ook weinig ruimte voor een andere benadering.

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - F.YI. Komende donderdag is het twee weken. Geen enkele reactie meer ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Laat staan geld....

Reactie van de melder van de klacht Eriks1979

5 jaren geleden - Weer een dag voorbij, weer niks gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Redcoon

5 jaren geleden - Beste Eriks1979,Zoals aangegeven hebben wij je retour in de gaten gehouden. Helaas hebben wij je retour nog niet in ons magazijn mogen ontvangen.Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Wij hebben je terugbetaling op dit moment ook voor je klaargezet. Dit zal binnen enkele werkdagen terug te vinden zijn op het door jouw opgegeven rekeningnummer.Het zeker niet onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij zijn afhankelijk van een aantal procedures bij een retourzending. Helaas konden wij die terugbetaling om deze reden niet eerder voor je uitvoeren. Wij zullen dit intern verder bespreken om onze service te optimaliseren.Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstaande ongemak hierin!Met vriendelijke groet, Thalia Namens het redcoon Webcare-Team

Redcoon

Heeft op 15 juli 2015 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Eriks1979