Klacht: Geld terug

op 11 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Deze klacht heb ik op 28 september verstuurd;

Hallo,
Ik heb op 23-06-2011 de Slim N Lift Air besteld en betaald (59.95) en na erg lang wachten kwam eindelijk het pakketje aan.
Ik kwam tot de conclusie dat dit niet het gene was wat ik er van verwacht had en heb het pakketje terug gestuurd via het postkantoor. (het bewijs heb ik nog steeds)Dit was op 09-08-2011
Tot heden heb ik nog geen geld terug ontvangen en heb hier al eerder een email over gestuurd naar de klantenservice.
Bij deze heb ik ook hier van nog niks gehoord.
Hoe lang moet ik nog wachten op mijn geld???

Op 28 september kreeg ik deze mail terug;

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht kunnen wij het volgende melden.
Door een storing in ons mail systeem kunnen wij helaas de reeds verstuurde e-mails en binnenkomende mails tijdelijk niet beantwoorden.

Uw pakket is op 10 augustus 2011 bij ons retour gekomen in het magazijn, na 11 dagen.
Het pakket is verzonden op 29 juli 2011.

Incassodatum is; 22 juni 2011.

Wij hebben uw pakket binnen de 30 dagen garantie : “niet goed, geld terug” ontvangen.
Uw aankoopbedrag staat bij ons op de lijst om gestort te worden, echter is er nog geen weeknummer aangekoppeld. Uw order had na de storneringsperiode automatisch aan een weeknummer gekoppeld moeten worden voor de storting.

Uw order is doorgestuurd naar de afdeling administratie en wordt zo snel mogelijk gestort. Het bedrag zal met maximaal twee weken zichtbaar zijn op uw rekening.

Ons excuus voor dit ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Kind regards,

Anita de Boer,
Hoofd klantenservice.

Tot heden is er nog steeds geen geld overgemaakt naar mijn rekening. Morgen is de uiterlijke datum wat binnen het afgesproken termijn valt.

Gewenste Oplossing:

Dat uiterlijk morgen mijn geld op mijn rekening staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 18 oktober 2011 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Storting was reeds aangevraagd, wij kunnen helaas niet de exacte datum doorgeven. Excuses gemaakt.

Bericht van hetismewat

6 jaren geleden - U moet nog wachten op teruggave zie ik. Dit is een standaardantwoord op ALLE klachten. Ze hadden ook alle mensen netjes kunnen inlichten via de mail. Maar dat doen ze niet, ze willen namelijk dat u belt, dat levert geld op... Mail beantwoorden ze niet: iedereen krijgt bijna een mail dat er een mailstoring is geweest. Toeval? Mijn inziens zijn er TE Veel klachten van dit bedrijf die slecht worden afgehandeld. Men verdient veel geld door klanten die gaan bellen via de betaalde klantenservice. Dit moet stoppen en kan alleen als iedereen zijn klachten ook meldt bij bijvoorbeeld: http://www.trosradar.nl/contact/ http://www.opgelicht.nl/contact/ succes!

Alle klachten die gemeld zijn door m waninge