Klacht: geld terug

op 14 augustus 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

-De Eurom Caravan Split Airco AC7000 komt helaas nooit meer op voorraad.
-Je bestelling met ordernummer 30797774 is verzonden
-De Eurom Caravan Split Airco AC7000 komt helaas nooit meer op voorraad.
-Op 08.08.2018 komt de bezorger je bestelling brengen.
-voor onze klantenservicemedewerker Mamwa.
-We gaan ervoor zorgen dat je binnen de 6 uur reactie krijgt. Beloofd.
-Is de Eurom Caravan Split Airco AC7000 een aanrader?
-We hebben de aanmelding ontvangen.
-Dankjewel voor je retouraanvraag. In de bijlagen vind je het retourformulier en het verzendlabel voor je retour.
-Goed dat je hier even voor contact opneemt met ons. Het is natuurlijk zeker niet de bedoeling dat je zo lang zit te wachten op een terugbetaling. Ik heb dit doorgezet naar onze dienst administratie om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken.

Gewenste Oplossing:

beste
vandaag 1 week is mij gezegd dat ik na 2 a 3 dagen mijn centen terug krijg
het is nu 8 dagen en er staat nog niet op de rekening.
voor jullie is dit misschien niet veel geld voor ons wel
hopend dat ze vlug op de rekening staan
klant zonder glimlach

maak kans op 100 € ???? zou wel willen winnen als tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 17 september 2018 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw De Wael,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Het is natuurlijk heel vervelend dat je niet meteen het aankoopbedrag terug hebt gekeken. Daarom hebben wij nog een keer jouw bestelgeschiedenis en de terugbetalingen gecontroleerd.

Gelukkig hebben wij binnen enkele dagen al het volledig aankoopbedrag teruggestort op de betaalrekening. We gaan ervan uit dat het bedrag ook bij jou terecht is. Als dit niet het geval blijkt te zijn, willen wij jou adviseren om direct weer contact op te nemen met onze Klantenservivce-afdeling in België.

We hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Coolblue

Heeft op 18 september 2018 om 14:54 geantwoord

Was een wir war over de bestelling
Moest veel te lang op mijn centen wachten

Alle klachten die gemeld zijn door brigitte de wael