Klacht: Geld terug!

op 29 december 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Op 10 december 2 tickets geboekt via edreams. Mijn vader en oma zouden vanuit amsterdam gaan vliegen naar izmir en van izmir naar gaziantep. We zouden de volgende dag een begravenis hebben van mijn opa. Aangekomen op schiphol werd er gezegd dat de vlucht niet meer door ging en dat we contact moesten opnemen met edreams zelf om het te annuleren of wijzigen. de vlucht was immers vertraagd en zou pas volgende dag om 9 uur gaan vliegen. Dit was niet bekend. Mijn vader en opa zouden de begravenis niet meer redden. Er was volgens de incheckbalie geen alternatief en zouden ze op geen enkele manier eerder kunnen vliegen. De incheckbalie gaf geen informatie over het retourneren van her bedrag. Dit moest volgens hun bij edreams zelf gebeuren. Ze hebben toen alle klanten weggestuurd. Tot heden heb in geen geld ontvangen van edreams. Ze zijn telefonisch heel slecht bereikbaar. Ook via mail heeft contact niet geholpen, omdat ze beweren dat ik op 10
December een klacht moest indienen bij de incheckbalie zelf terwijl dat niet zo is. Ik weet dat ik als klant recht heb op mijn geld en op welke manier dan ook. Edreams moet de klanten beter inlichten en als er vetraging etc is moeten ze op tijd informatie doorgeven. Daarnaast was de klantenservice van edreams op 10 december om 7 uur ook gesloten. Hierdoor was het onmogelijk om informatie in te winnen.

Het gaat om booking number: bf6qe2
Etix 5642107150762
5642107150761
Vlieg nummer: xq 945
Departure: 19:50
Bedrag: 221,98 euro

Ik wil mijn geld volledig terug!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Betulll