Klacht: Geld terug

op 23 juni 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had online pinnen besteld bij hornbach, artikel was op voorraad maar duurde toch 4 dagen dat het geleverd zou worden , ik heb de order geannuleerd en de pinnen in een winkel van hun gehaald. Nu bel ik na anderhalve week waar mijn geld blijft en krijg ik te horen dat het in behandeling is ..best grappig, als ik bestel moet ik direct betalen en met geld terugkrijgen moet ik weken lang wachten. Bij de meeste bedrijven duurt het 3 tot 4 dagen , maar bij zo n megaconcern als hornbach weten ze niet hoe ze snel geld terug moeten storten. Bravo hornbach .

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon krijg wat van mij is en wel snel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 27 juni 2017 om 09:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Lidia riem