Klacht: Geld tegoed krijg nergens reactie op bieden reizen aan die ze na 2 dagen weer annuleren maar wel betaald zijn.

op 26 mei 2021 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2 weken tijd 2 reizen geboekt voor 4 pers deze werden na 3 dagen geannuleerd (de eerste) konden we omboeken met iets bijbetaling zo gedaan na 2 dagen weer annulering omdat er niet via Brussel mocht worden gevlogen ( reis wordt nu nog aangeboden ) er was geen alternatief ik zou zsm mijn geld terug krijgen 3000 euro daarna hoor en zie ik niks meer zjjn niet te bereiken ik wil graag via andere organisatie op vakantie maar wacht nu op het geld maar komt niks !

Gewenste Oplossing:

Ik wil zsm mijn geld teruggestort hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 27 mei 2021 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Amerongen,

Wij vinden het heel vervelend dat wij genoodzaakt zijn om uw reis voor de tweede keer te annuleren, wij hadden dit ook graag anders gezien. U heeft een terugbetaal verzoek ingediend, dit betekent dat u het geld binnen 14 werkdagen van ons ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Team Webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Ami1961