Klacht: Geld storten kan niet bij automaat

op 06 september 2015 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik ontving zaterdagavond een redelijk groot contant bedrag en wilde dit zsm storten. Volgens de site van ABN kon dit eenvoudig via de geldautomaat in mijn woonplaats (Rijssen). Er staat duidelijk aangegeven dat de geldautomaat ook stortingen kan verwerken en een handleiding. Eenmaal met een grote som geld aangekomen bij de automaat blijkt dit helemaal niet te kunnen!!!! Nou vind ik het al zeer onveilig om bij een automaat een grote som geld te storten, maar nu ben ik voor niks met een zak geld over straat geweest !!!!!!
Echt belachelijk dat ze de verkeerde info op de site zetten.
Om te storten bij de balie in het kantoor kan je alleen terecht van 9.30 tot 16:00. Dat betekent dus een dagdeel snipperen. Idioot!!!!! Ik betaal me scheel aan online bankieren maar die gasten bieden geen enkele service.

Een fatsoenlijke en veilige manier om contant geld te storten, vanaf 8.30 's ochtends en de informatie op de site moet kloppend gemaakt worden.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van ABN AMRO

5 jaren geleden - Beste MbI71, Dank voor het prettige gesprek wat wij zojuist hebben gehad. Fijn dat de misverstanden verholpen zijn en ons proces omtrent geld storten duidelijk is voor u. Zoals afgesproken sluit ik de klacht. Mocht u nog vragen hebben in de toekomst, dan weet u ons te vinden. Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. L. Salama

ABN AMRO

Heeft op 07 september 2015 om 13:59 geantwoord

Ik heb de klant gebeld en uitleg gegeven over onze werkwijze rondom geld storten. De informatie uit de klacht klopt niet. Geld storten kan op ons kantoor in Rijssen binnen tijdens kantooruren tussen 9.30-17.30 uur. 24 uur per dag, 7 dagen per week geld storten kan buiten het kantoor in Rijssen alleen met sealbags. Dit is voor zakelijke rekeningen. Dit wordt aangegeven op onze site: http://abn.com/1EKh9p9. In overleg met de klant heb ik de klacht gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Mbl71