Klacht: Geld retour

op 22 augustus 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Snelle levering voor uiterst scherpe prijs.Teleurstelling dat de I pad kaartlezer niet werkt.Nu maar afwachten of ik mijn geld terug krijgt.
Op 25 mei cardreader besteld na aflevering bleek deze niet te werken.Voldoende gefrankeerd retour gezonden en toen begon het gezeur.
Update 12 juli 2017 :Na vele mails nog steeds mijn geld niet retour gekregen ik ben al sinds 7 juni bezig! gaat weliswaar om klein bedrag
maar groot genoeg om mijn vertrouwen in dit bedrijf te verliezen.
Update 21 Augustus:Nog steeds heeft janox het bedrag niet overgemaakt ga mij nu wenden tot justitie voor verdere stappen
22 Augustus Antwoord is een standaardmail heb ik nu al exact hetzelfde 3x ontvangen. Nemen de consument dus niet serieus wil een ieder waarschuwen niets af te nemen bij dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Janox mij het verschuldigde bedrag overmaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theodetank