Klacht: geld retour

op 20 juni 2016 over Piet Zoomers in de categorie Kledingwinkels

Goedemorgen,

Zaterdag 11 juni kocht ik met 30% korting kleding bij Piet Zoomers in Enschede. Totaalbedrag € 415 .(Herenkleding)
Dinsdag 14 juni krijgen wij post van Piet Zoomers vrijdag en zaterdag 50% korting. Woensdag gaan wij naar Piet Zomers om mijn broek op te halen, want die moest korter gemaakt worden. Mijn vrouw zegt tegen de verkoopster: dit is toch wel zonder, als wij een paar dagen hadden gewacht dan hadden wij 50% korting gehad. Haar antwoord was: ja dat is pech hebben.(wat ik net erg netjes vind) Vrijdags gaan wij naar Hengelo om daar nog wat kleding voor ons te kopen. Vertel het verhaal aan de verkoper en hij zei: jullie kunnen het verschil terug vragen in Enschede. Ik heb Enschede opgebeld en kreeg als antwoord: nou dat is niet de bedoeling. Ik zei dat ik 20% extra korting veel geld vind. Uit coulance konden wij wel een tegoed bon krijgen.. Wij zijn naar Hengelo gegaan en daar de extra korting opgehaald. En zijn daar zeer vriendelijk behandeld. Wij wonen in Enschede, maar gaan de volgende wel naar Hengelo.

Wat mij verbaasd, dat Enschede een ander beleid heeft dan Hengelo

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Zoomers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door viere 001