Klacht: Geld retour

op 03 september 2018 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heermevrouw,

Wij hadden voor de zomervakantie een abonnement op Tijdschrift.nl vanwege de actie: eerste maand gratis. Dit abonnement hebben wij stopgezet voordat de tweede maand in ging. Desondanks is er voor de tweede maand €15 van onze rekening afgeschreven. Graag zouden wij dit rechtgezet zien.

Graag hoor ik zsm van u. U kunt mij ook bellen op 06-51667697.

Met vr gr,

Sanne Leen

Gewenste Oplossing:

Als wij de afgeschreven €15 terug hebben ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne Leen