Klacht: Geld retour

op 01 september 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb in juni artikelen besteld en op 1 ding na alles retour gestuurd. Daarvan is volgens bonprix maar 1 artikel aangekomen terwijl alles in 1 doos zat. Inmiddels zijn we 2 maanden verder, vele telefoontjes, een klachtenformulier en een formulier ‘verloren retour’ verder maar er gebeurt helemaal niks. Ik krijg niet eens reactie dat de formulieren aangekomen zijn, laat staan in behandeling zijn. Echt schandalig! Het gaat wel om een bedrag van €200,-!

Als het geld van mijn geretourneerde artikelen (€216,89) op mijn rekening staat.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 04 september 2018 om 08:46 geantwoord

Beste mevrouw Houthuijs, Het spijt ons te horen dat enkele artikelen nog niet retour werden verwerkt. Zojuist hebben wij dit alsnog voor u in orde gebracht. Binnen enkele werkdagen zal dit zichtbaar zijn in uw account en ontvangt u een terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 05 september 2018 om 10:25 geantwoord

Dit is al vaker beloofd, er wordt geen duidelijke termijn gesteld waarop ik mijn geld krijg. De oplossing is te vaag en niet concreet

Alle klachten die gemeld zijn door Sabinehouthuijs