Klacht: geld piraterij geld verdwenen geen terugboeking

op 10 september 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

al 2 dagen met deze verschrikkelijke edreams aan het telefoneren je word van het kastje naar de muur gestuurd meer als 1 uur wachten aan de telefoon liegen en bedriegen met steeds andere verhalen ze incasseren in juli geld van je creditcard die je tot de dag van vandaag 10 sept nog niet terug hebt ontvangen de airline canceld de vlucht 1 dag na betaling zegt geen betaling te hebben ontvangen van edreams wat doen ze toch met ons geld vreselijk om dit horror me te maken
BOEK NOOIT VIA EDREAMS

GELD TERUG OF GEBOEKTE VLUCHT DOOR LATEN GAAN VOOR DAT TARIEF

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

8 maanden geleden - Dag Damaris, Onze excuses voor de opgelopen vertraging in het beantwoorden van uw bericht. Het spijt ons zeer te horen over de problemen die u ondervond. We hebben uw zaak reeds naar de betreffende afdeling verstuurd en er zal weldra contact met u gezocht worden. Onze excuses voor het ongemak. met vriendelijke groeten, Marjolijn - eDreams Customer Care.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 22 september 2017 om 14:27 geantwoord

Dag Damaris,

Zoals per privé besproken met een van onze agentes, is uw vlucht weldegelijk bevestigd en kunt u zonder probleem vliegen. We hebben u per e-mail uitgelegd hoe u de bevestiging van uw vlucht kunt ophalen. We excuseren ons nogmaals voor het ontstane misverstand en blijven tot uw beschikking voor verdere vragen of twijfels.

met vriendelijke groeten,

Marjolijn - eDreams Customer Care.

Alle klachten die gemeld zijn door damaris schurink