Klacht: Geld overgemaakt wat niet voor hen bestemd was

op 12 mei 2020 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per ongeluk geld overgemaakt naar Zooplus wat niet voor hen bestemd was. Het had overgemaakt moeten worden naar Zalando. Ik heb honderd keer gemaild en gebeld en ze geven aan dat de betaling niet traceerbaar is. Heb een print screen gemaakt van mijn bankrekening een pdf gemaakt van de betaling en ze doen heel moeilijk. Ze blijven aangeven dat het niet traceerbaar is. Inmiddels begint mijn geduld op te raken want ze sluiten de zaak telkens terwijl ik mijn geld niet terug krijg.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AdeBoer29