Klacht: geld overgemaakt, maar niets ontvangen

op 15 november 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo,
Onderstaand bericht naar teezily gestuurd, maar zij kunnen niets terug vinden. Toch is er geld afgeschreven via jullie. Kunnen jullie hier duidelijkheid over geven?

Wilma Koldewe-Hakkers

11 nov. 08:31 CET

Hallo beste mensen van Teezily,

Ik heb 2 weken geleden een trui besteld voor mijn dochter.
Ik heb hiervan geen bevestiging in de mail ontvangen, maar het is al wel van mijn bank rekening afgeschreven.
Ik heb de gegeven die op mijn bank rekening staan gekopieerd bij bestellingsnummer.
Kunnen jullie mij iets meer vertellen over de te verwachtte levertijd?
Hieronder nogmaals een kopie gemaakt van de bank gegevens.

Wilma Koldewe

Verwerkingsdatum: 30 oktober 2016
Rentedatum: 31 oktober 2016
Type: iDEAL
Aangemaakt op

Ik wil graag weten waarvoor het geld afgeschreven is en waar de trui blijft.
Mocht dit niet geleverd kunnen worden, dan graag geld retour.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Dank voor uw bericht aan Adyen. Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan. Wij kunnen u bevestigen dat het geld wat u heeft overgemaakt is aangekomen bij Teezily.com. Met vriendelijke groet, -- Adyen Support support@adyen.com www.adyen.com

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 juli 2017 om 01:14 geantwoord

Geachte Wilma Koldewe,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost.

We kunnen u namelijk niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt.

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de bovengenoemde informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door wilmakoldewe