Klacht: geld nog steeds niet terug na geanullerde order

op 13 juni 2016 over Telecom and More in de categorie Telecomwinkels

28 februari een ps3 500gb besteld. Na 2 weken werd er een ps3 12gb geleverd. Contact gehad en met betrokkene afgesproken de ps3 12gb retour te sturen en dat de goede ps3 opgestuurd zou gaan worden. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen, telefonisch niet meer bereikbaar (telefoonnummer is ook van de site gehaald)

het is nu april en nog niets van telecomandmore vernomen.

via de mail inmiddels aangegeven dat ik juridische stappen onderneem als er niet geleverd gaat worden.

Erg slechte service en slechte bereikbaarheid.

Vanavond belde telecomandmore me waarbij dhr die ik aan de telefoon kreeg graag wilde dat de recensie gewijzigd ging worden omdat deze volgens hem niet klopte.

Volgens deze man is er regelmatig contact geweest via de mail en whattsapp. Tot 2x maal toe gevraagd om een mail via whattsapp en deze mail nog niet ontvangen maar volgens meneer wel verstuurd.

Met meneer afgesproken dat hij het geld terugstort. Wilde dit wel doen maar dan moest de recensie direct aangepast worden. Bij meneer aangegeven dat ik als het geld is overgemaakt bereid ben om de recensie enigszins aan te passen maar dat ik nog steeds van mening ben dat de wijze waarop hij handelt en (niet) communiceert niet is zoals het zou moeten zijn.
Meneer geeft aan dat ik dan maar 2 weken op mijn geld moet wachten als ik niet meteen de recensie aan pas.

Bij deze is de recensie aangepast en hoop ik komende week mijn geld retour te ontvangen. Als ik het geld retour heb gehad zal ik hier uiteraard op terugkomen en de daad bij het woord voegen door te benoemen dat meneer zich aan deze afspraken heeft gehouden en het geld keurig netjes op tijd heeft teruggestort

Update!
Helaas zijn we nu enkele weken later en is er nog steeds geen geld overgemaakt!
Inmiddels is er aangifte gedaan van oplichting (fraude met online handel)! Mocht meneer ook hier geen gehoor aan geven dan zal er volgende week een deurwaarder worden ingeschakeld om zo alsnog het geld terug te krijgen waarbij uiteraard ook de incassokosten op meneer verhaald zullen gaan worden!

Update 04-06
bericht van politie gehad dat aangifte inmiddels in behandeling is genomen en dat de zaak onderzocht wordt. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat dhr C. mijn geld terug gaat storten
04-06 bericht van telecomandmore dat het bedrag voor de 10e op rekening staat

Update13-06
Wederom houdt meneer zich niet aan zijn woord, bedrag is nog steeds niet overgemaakt.

Als ik mijn geld incl verzendkosten terug heb

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telecom and More over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht m.dejong@oranjeborg.eu

2 maanden geleden - helaas, nog steeds geen reacties en nog steeds geen geld ontvangen van telecomandmore. lijkt wel een never ending story. Hoop toch snel mijn geld te ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door m.dejong@oranjeborg.eu