Klacht: Geld nog niet terug op mijn rekening

op 11 juli 2016 over Dit is TV in de categorie Digitale TV

Wij hebben In januari 2016 een 4K box bij Ditistv besteld. Hun streven ernaar om deze binnen 10 werkdagen te leveren. Dit was al niet gelukt. Uiteindelijk had ik het kastje gekregen, maar toen bleek dat deze voor mij niet de juiste was. Meerdere malen naar de klantenservice gebeld ( waarvan de telefoonrekening in euro’s aardig opliep. 1 euro per gesprek wordt er gehanteerd.heb al zeker een bedrag van 51 euro inmiddels ,alleen maar naar Ditistv bellen. Ik moest de box voor retour aanmelden zodat ik mij geld terug kon krijgen. Dit gedaan , ticket aangemaakt en bevestiging mail gekregen dat de aanvraag is gewijzigd en goedgekeurd. Nu zijn wij 6 maanden verder en nog steeds geen geld op mijn rekening terug gestort gekregen, t gaat om 120 euro.
Ik bel al sinds 3 maanden om de 2 weken met de klantenservice en iedere keer een andere smoes, dan heeft de afdeling ticketnmr of aanvraag niet ontvangen, dan begrijpen ze niet waarom de afdeling financiën t niet heeft opgepakt, dan weten ze niet wat er nu daadwerkelijk ad hand is ! Nu geven ze aan dat ze t hogerop gaan spelen en een leidinggevende gaan inzetten op deze case! Kortom iedere keer een andere reden ! ik denk dat opgelicht ben en dat het geld nooit gestort gaat worden op mijn rekening. Ze laten mij iedere keer terug bellen en dat kost iedere keer 1 euro. Ze zeggen dat ze terugbellen zodra ze wat weten maar dat doen ze uiteindelijk ook niet !! Eerder mail verstuurd maar daar wordt niet op gereageerd! Ze dwingen je dus dat je moet bellen ! Ik ben erg kwaad en teleurgesteld in dit bedrijf. Ik heb recht op dat Storneringsbedrag omdat ik alles netjes binnen de 14 dagen heb geretourneerd, en 6 maanden later ben ik nog steeds met hun in een afwikkelingsfase!

Ik ben tevreden als ik mijn geld , 120 euro terug op mijn rekening gestorneerd heb gekregen en de belkosten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dit is TV

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dit is TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patty101