Klacht: Geld nog niet retour, klantenservice niet te bereiken!

op 24 juli 2017 over Tommy Hilfiger in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 16 juni een bevestiging van mijn retour zending gehad.
Geld zou binnen 14 dagen retour komen.
Echter niets meer van vernomen.

Klantenservice is niet te bereiken.
Wachttijd langer dan 10 minuten daarna wordt de verbinding verbroken.
Mailtjes naar de klantenservice komen onbezorgd retour!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tommy Hilfiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tommy Hilfiger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kulvekim