Klacht: geld niet vrijgeven

op 05 mei 2016 over Royal Bank of Scotland in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij een klacht over RBS bank.
Het UWV heeft mij uit coulance mijn vakantiegeld afgelopen Dinsdag vroeg in de avond handmatig overgemaakt,dit hoort volgens de ontvangende bank,de ING al binnen te zijn,en dat was ook de bedoeling.
Nu is het 5 mei en ligt het meeste betalingsverkeer stil,en morgen is het smoor druk dus maar afwachten of het er dan is,want het was met spoed nodig,maar dat is nu dus door het trage vrijgeven van RBS bank,en dit is nu al jaren hun werkwijze om rente te trekken van niet alleen mij maar meerdere mensen,en vooral van mensen met een UWV uitkering en dit is de reden dat de overheid dus ook voor een andere bankier heeft gekozen,maar het UWV helaas nog niet.

Gewenste Oplossing:

met spoed het geld doorstorten,en in de toekomst van iedereen die jullie constant benadelen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Bank of Scotland

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Bank of Scotland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beflap78