Klacht: Geld niet terugbetaald

srinathsv op 12 september 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een e-mail op 18 augustus dat mijn geld binnen 7 werkdagen op mijn bankrekening wordt teruggestort. Nu, na meerdere keren te hebben gebeld (5) nog geen geld ontvangen. Ze zeggen dat ze het probleem onderzoeken.. maar is er een deadline voor een dergelijke situatie? je kunt niet eeuwig duren!

Gewenste Oplossing:

geld terug op mijn bankrekening zoals beloofd zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 14 september 2021 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste srinathsv,

Zojuist is deze mail naar je gestuurd:

Beste Srinath,

Naar aanleiding van jouw klacht op Klacht.nl heb ik je zojuist geprobeerd te bellen, maar helaas was je niet in de gelegenheid de telefoon aan te nemen.

Ik zie dat er reeds is navraag is gedaan naar de terugbetaling en dat er is aangegeven dat het bedrag op 20 augustus is teruggestort op jouw rekening. Hierop heb je aangegeven dat je niks hebt ontvangen.
Graag zou ik jouw IBAN willen controleren.

Kun je aangeven wanneer ik jou zou kunnen bellen?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cindy 
Team Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door srinathsv