Klacht: Geld niet terug na annulering van bestelling

op 28 september 2016 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

De aflevering van mijn bestelde diepvries ging niet conform afsprak lukken door transporteur Dynalogic. We hadden naar Dynalogic gebeld om de reden en hij zei: het apparaat zou vanuit Breda worden geleverd, maar het bleek in Vianen te staan. Toen hebben we naar Coolblue gebeld, maar daar kreeg ik geen indruk dat ze daar het probleem wilden oplossen. Toen heb ik tijdens hetzelfde gesprek de bestelling geannuleerd en de servicedesk zei dat mijn geld binnen drie werkdagen zou zijn teruggestort. Het geld is er nog niet, dus weer gebeld naar Coolblue en daar zeiden ze me dat ze het gingen storten zodra het apparaat terug was…. Maar het is nooit onderweg geweest, dus kan het ook niet terugkomen. Kan ik nu fluiten naar mijn centen?

Ik wil de betaling van de diepvries terug plus mijn belkosten die ik heb moeten maken naar het dure servicenummer van Dynalogic

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht BERKEL EN RODENRIJS

2 maanden geleden - De dag na plaatsing van deze klacht hier had ik weer contact opgenomen met Coolblue. Daar probeerden ze me weer af te schepen met allerlei ontwijkende smoezen, maar ik hield alweer voet bij stuk om een oplossing te krijgen. Het leek weer een herhaling van zetten te worden van mijn telefoontje een dag eerder, maar nu werd ik in 10 minuten in de wacht gezet. Daarna zeiden ze me dat ik mijn geld zou terugkrijgen binnen drie werkdagen nadat zij de diepvries retour zouden krijgen. Hoe moet ik me dat voorstellen? Er is nooit iets naar mij toe gezonden. De call ging ten einde en ik heb mijn belevenissen met Coolblue gedeeld op Twitter en Facebook. Even later kreeg ik een mailtje met het verzoek om mijn bankrekeningnummer te sturen zodat ik de prijs van de diepvries teruggestort ging krijgen voordat ze de diepvries teruggevonden zouden hebben. Een dag later was het geld er. Hierbij bedank ik klacht.nl voor het beschikbaarstellen van hun platform, omdat ik denk dat ik met mijn telefoontje voor de derde keer met een kluitje in het riet was gestuurd. Ik denk niet dat ik mijn kosten die ik bij Dynalogic heb gemaakt nog terugkrijg. Ik zie dat maar als leergeld waarvan ik geleerd heb om nooit meer iets bij Coolblue of enig andere opdrachtgever van Dynalogic te bestellen. Deze klacht kan wat mij betreft worden afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door BERKEL EN RODENRIJS