Klacht: Geld niet terug gekregen na retour zending

Joycedeaquino op 17 oktober 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

27 sept. Heb ik een bestelling gedaan die 231.89 euro bedraagt. Betaald met I deal. Dezelfde dag nog retour verzonden volledig pakket.
Na track and trace is het pakket 4 okt. Bij bonprix terug bezorgd. Dus is het pakket bij hun aangekomen. Nu zijn hun het pakket kwijt geraakt en sturen ze mij een brief waar ik het een en ander moet invullen omdat het pakket zoek is. En moet ik nog langer wachten op mn geld. Terwijl hun mijn pakket zijn zoek geraakt en het probleem bij hun magazijn moeten zoeken. Ik heb dus het bewijs dat hun mijn pakket hebben retour ontvangen, en zelf zijn kwijt geraakt. Ik moet nu dus van alles doen om mn geld terug te krijgen.. was een trouwe klant maar na deze keer bestel ik echt nooit meer iets.

Als ik per direct mn geld terug ontvang.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 17 oktober 2017 om 17:58 geantwoord

Bedankt voor uw bericht. U hebt een vraag over uw retourzending. Deze werd helaas nog niet verwerkt. Wanner u het ingevulde formulier per e-mail stuurt naar [email protected] zetten wij met spoed een terugbetaling voor u klaar. Wij bieden u onze excuses aan voor het veroorzaakte ongemak. Het team van bonprix

Joycedeaquino

Heeft op 20 oktober 2017 om 14:48 geantwoord

Ik heb alles ingestuurd.. brief ingevuld. Maar nog steeds niets vernomen.. per post 3 dagen geleden en met email. Mvg j.sousa

Alle klachten die gemeld zijn door