Klacht: Geld niet terug gekregen.

op 19 mei 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb op 14-04-2016 een ticket geboekt voor 12-05-2016 van Ankara naar Amsterdam. Echter moest ik het wegens omstandigheden annuleren. Ik heb toen gebeld met een collega van jullie genaamd Gökhan! Hij heeft toen aangegeven dat ze €20 in zouden houden en 109.96€ terug zouden storten binnen 7/10 werkdagen. We zijn een maand verder en heb nog niks ontvangen. Heb ze gemaild heb geen antwoord gekregen. Heb ze meerdere keren gebeld en kreeg telkens het antwoord dat ze financieel in de problemen zitten en dan het 6 weken duurt voordat het gestort zou worden.

Niks. Zeer ontevreden ga ook iedereen overtuigen dat ze niet bij Nuhr moeten boeken.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:45 geantwoord

Dit is een gedateerde klacht die via een foutieve klachtenpagina is binnengekomen. Dat is de reden waarom deze destijds niet door ons is behandeld. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw melden.

Alle klachten die gemeld zijn door Toebstoebsz