Klacht: geld niet terug gekregen

op 22 februari 2018 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

hallo klarna ik heb in 11 november bij wish een stappenteller besteld en betaald en ik heb de pakketje niet gehad en zou ik in december de pakketje krijgen maar is niet gekomen en ik zou 11 januari geld terug storten en jullie zei dat het terugbetaald is maar is het niet

als ik mijn geld terug krijg

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 februari 2018 om 13:21 geantwoord

Beste Claire,

Natuurlijk wil ik u graag verder helpen met uw klacht.

Ik heb onze administratie uitgebreid bekeken om precies te kunnen zien wat er is gebeurd.

De bestelling is inderdaad op 11 november 2017 bij Wish geplaatst. Bij het plaatsen van de bestelling is er gekozen om achteraf te betalen. Ik geen betaling terugvinden die u met betrekking tot deze bestelling al gedaan zou hebben.

Wel zie ik dat de factuur volledig is gecrediteerd door Wish en dat daarmee de betaalplicht is komen te vervallen (vermoedelijk omdat u bij Wish heeft aangegeven dat u de bestelling nooit heeft ontvangen).

Mocht u toch overtuigd zijn dat u een betaling heeft gedaan voor deze bestelling dan zou ik u vriendelijk willen vragen voor een bankafschrift waar dit op te zien is. Het liefst ontvangen we dit in de vorm van een schermafbeelding van de banktransactie zoals die in uw telebankieromgeving te zien is. U kunt dit e-mailen naar antwoord@klarna.nl.

Ik wens u alvast een prettig weekend toe.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door claire driessen