Klacht: Geld niet retour na annulering door Corona

op 13 mei 2020 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Mijn vriendin heeft in oktober 2019 twee kaartjes gekocht voor het concert van The Script via de website topticketshop (een wederverkoper). De show stond gepland voor 21 maart 2020 in Ziggo Dome. Vanwege de corona crisis is deze show geannuleerd en verplaatst naar 17 juni. Helaas is deze nieuwe datum ook geannuleerd. Het evenement is verplaatst naar 13 februari 2021. Deze dag kan ik hoogstwaarschijnlijk niet naar het evenement, daarnaast vind ik het te ver in de toekomst. Ik heb hen dan ook vriendelijk gevraagd om mijn geld terug te storten op mijn rekening, echter geven zij aan dat zij dit vanwege overmacht niet hoeven te doen. Wanneer ik telefonisch contact opneem met de klantenservice dan geeft meneer aan dat hij maar een simpele telefonist is en hier niets in kan betekenen en dat ik via e-mail contact op moet nemen met de klantenservice (de medewerkers die reageren op mijn e-mails zijn telefonisch niet bereikbaar?!). Via e-mail geven ze aan dat zij niet meer in gaan op e-mails van gelijke strekking. Ik heb contact gehad met de Autoriteit Consument Markt (ACM) en mij is verteld dat ik zelf mag kiezen of ik akkoord ga met de nieuwe datum of dat ik mijn geld terug wil. Ik ga dan ook niet akkoord met de geboden oplossing.

Als ik mijn geld retour ontvangen heb

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Branco95