Klacht: Geld niet retour

[email protected] op 06 april 2018 over Lil.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

23-02-2018 heb ik een bestelling geplaatst. Ik heb de bestelling terug gestuurd en kreeg op 06-03-2018 bericht dat de bestelling retour ontvangen is en dat ik binnen 14 dagen het geld terug kreeg. Tot op heden nog geen geld terug ontvangen. Ik heb LIL meerdere malen gebeld en gemaild maar er wordt steeds aangegeven dat ze het bedrag gaan overmaken maar helaas tot op heden heb ik mijn geld niet terug

Gewenste Oplossing:

Ik wil ZSM mijn geld terug gestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lil.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lil.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door