Klacht: Geld niet ontvangen

op 27 juli 2016 over skrill in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag geld overgemaakt via iDEAL naar skrill.. echter nooit ontvangen. Gaat om een bedrag van $22 dollar. Ik lees op deze pagina en op google dat veel mensen hier last van hebben.

op 22/7/2016 een “case” geopend bij skrill zelf maar daar word niet op gereageerd. Belabberde service daar! Ik maak in de toekomst geen gebruik meer van skrill

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over skrill

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over skrill nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door naabje