Klacht: Geld niet geaccepteerd

op 08 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag, Ik ben zojuist niet toegelaten in de bus, waar ik mijn reis volledig heb uitgestippeld. Het was echter een probleem dat ik een dagkaartje niet mocht betalen met 50 euro. Meneer de buschauffeur beschreef het als ” misschien ik het niet echt”. Deze uitspraak slaat echter nergens op. Geld is geld en als 50 Euro niet word toegestaan dan moet dit landelijk bekend zijn. Zo zag ik gisteren nog in Waalwijk dat een toerist ook daadwerkelijk met een briefje van 50 euro betaalde. Ik vind het schandelijk dat de buschauffeur mij ervan op de hoogte moest stellen dat het briefje nep kon zijn. Zonde van mijn reis die ik nu niet heb kunnen maken.

Als dit soort incidenten niet meer plaats vinden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:48 geantwoord

Het op de website plaatsen en of voorin bij de buschauffeur. Niet gezien namelijk en ook niet van op de hoogte gesteld door de buschauffeur.

Arriva

Heeft op 08 augustus 2016 om 13:56 geantwoord

Beste Hayfa,

Bedankt voor je reactie. Als het goed is dan hoort het voorin de bus bij de chauffeur aangegeven te staan. Ik zal je suggestie over plaatsen op de website in ieder geval intern doorgeven. Bedankt voor het meedenken.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door H.adah