Klacht: Geld niet bijgeschreven

op 03 september 2018 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

3 maanden geleden - Goedemorgen Emily, Wat balen dat het bedrag niet bijgeboekt is. Wij kijken graag met je mee hoe het ervoor staat. Helaas kan dit niet via deze weg en wil ik je vragen om contact met ons op te nemen via Facebook of Twitter. Dan kijken wij graag voor je wat er aan de hand is. Groeten, Anita ING Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 september 2018 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Emily,

Ik hoop dat je er via Facebook of Twitter uit bent gekomen! Ik sluit daarom bij deze de klacht via dit kanaal.

Groeten,
Sabrina
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door EmilyS