Klacht: Geld kwijt en ze reageren nergens op.

op 06 april 2020 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Beste,
Mijn beste vriendin en ik hadden een vlucht geboekt bij Easyjet om naar Liverpool te gaan een weekend, mijn vriend zat daar voor werk en we zouden hem op gaan zoeken.
Echter door de corona crisis is hij sowieso naar huis gestuurd en wilde wij onze tickets gaan cancelen, maar easyjet was op geen enkele manier bereikbaar en kon je alleen maar de tickets omboeken via hun site, dat wilde wij niet en wilde iemand telefonisch spreken om de tickets te annuleren, daar is een aantal dagen overheen gegaan en er reageerde niemand op mails en er nam niemand op (gewoon een uur gemiddeld in de wacht staan en meerdere keren op een dag bellen),
Vervolgens besloot de regering dat er helemaal niet meer gevlogen kon worden en dat alles aan de grond moest blijven staan, wij hebben tot de dag dat wij zouden gaan vliegen geprobeerd contact te krijgen maar NUL. Echter was wel het geld voor de tickets via de creditcard betaald en dat geld wil ik gewoon terug! €308,- is gewoon nu WEG..
De creditcard service zegt dood leuk dat ze het niet kunnen terugvorderen omdat ze niet als bewijs hebben dat de vlucht ook daadwerkelijk geannuleerd is, ja hallo WE KRIJGEN ZE NIET TE PAKKEN! Ben ik naar Schiphol gereden op daar bij de servicedesk evt dan iemand te kunnen spreken en dan daar een bewijs te kunnen bemachtigen, alleen daar was niemand aanwezig.
Uiteindelijk heeft een deskmedewerker van andere maatschappijen mij geholpen door uit te zoeken of hij iets kon vinden van easyjet op de dag van ons vertrek, daar ben ik na ruim een uur daar te staan achter gekomen dat de vluchten VOOR en NA mijn geplande vlucht gecanceld waren echter alleen de vlucht waar mijn vriendin en ik mee zouden gaan is richting Engeland gegaan maar dan wel met engelse aan boord die naar huis wilde gaan. Dus easyjet heeft NIKS laten horen en wij zijn er dus automatisch vanuit gegaan dat alles gecanceld was, en zijn dus NIET gaan vliegen (uiteraard) maar wel dus de stoelen dubbel geboekt te hebben en ik ben mijn geld kwijt.
En er is niemand die mij kan helpen wordt van het kastje naar de muur gestuurd, reis verzekering reageert amper, creditcard service reageert amper, en easyjet al helemaal niet.
Help wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen wat ik nu heeeeel hard kan gebruiken in deze onzekere tijd.

Ik ben tevreden als ik gehoor krijg naar aanleiding van mijn verhaal, en dat ik mijn geld terug krijg.

Alvast bedankt.

Rachel Hageman

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rachel Hageman