Klacht: Geld klopperij klachten niet oplossen

op 12 mei 2016 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Mijn webshop is 14 dagen niet bereikbaar en mijndomein heeft iets veranderd in hun instellingen en reageren niet op mijn diverse hulp verzoeken.

GEEN KLANT WORDEN BIJ MIJNDOMEIN !!

Mag nu verhuizen naar een andere hostpartij, maar krijg geen restitutie. Mooi want ik heb net 3 weken geleden € 108,00 betaald.

Stellen je de vraag waarom je wilt verhuizen en nemen dan na vervuldig verzoek geen contact op.

FLESSEN TREKKERS ZIJN HET.

Ik heb mijn website beheerder alles laten controleren en zelfs een nieuwe joomla versie erop laten zetten, zonder resultaat . Dit kost mij wel een aantal uren aan de beheerder. TOP MIJNDOMEIN. En het probleem is nog niet opgelost.

Dit is hun beleid en geen toeval wat ik heb 3 x een ticket ingediend en het is door 3 verschillende namen behandeld

Geld terug Of fatsoenlijk een probleem oplossen wat jullie hebben veroorzaakt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht tedted33

8 maanden geleden - We zijn nu inmiddels weer bijna een week verder. Een week geleden overgestapt naar SiteGround en ben daar direct geholpen. Ook hebben ze bij SiteGround gewoon de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen. Ik heb alweer 3 x geprobeerd contact te krijgen met Mijndomein en niemand neemt contact met mij op. Niet via de telefoon maar ook niet via de email. Inmiddels een standaard antwoord gehad van 4 verschillende personen maar niemand het de interesse om het probleem op te lossen. Het nieuwe jaar termijn is tenslotte nu 3 weken geleden betaald. Dus de klant kan het bekijken. MENSEN NIET MET MIJNDOMEIN ZAKEN DOEN. GEEN SERVICE, SLECHTE SNELHEID EN JE BENT GEGARANDEERD JE GELD KWIJT ! Het is echt te gek voor worden. Wel geld ontvangen maar niets leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door tedted33