Klacht: Geld is bij Adyen blijven hangen en niet doorgestuurd naar juiste ontvanger

op 16 februari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Gisteren heb ik vliegtickets geboekt en betaald bij Vueling. Ik heb echter geen tickets ontvangen omdat het geld niet bij hun is binnengekomen.
Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.
Volgens mijn bank is het geld blijven hangen bij tussenpersoon Adyen.

Ik wil dat Adyen ervoor zorgt dat het geld alsnog bij Vueling terecht komt, zodat ik mijn betaalde vliegtickets ontvang.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:42 geantwoord

Geachte Adriana van der Wilt,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Het lukt helaas niet om het bijgevoegde bestand te openen, zou u dit nogmaals willen toesturen dan kan ik de betaling voor u nakijken.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com