Klacht: Geld betaald, geen schilderij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op 24 juni heb ik een schilderij besteld bij dit “bedrijf”, maar helaas heb ik nu op 30 juni nog steeds geen schilderij. Nu zou dit door omstandigheden kunnen gebeuren, maar naar een aantal keren bellen ben ik er van overtuigd dat er iets niet klopt. steeds als ik ze aan de lijn krijg zeggen ze dat het verzonden is, ook kreeg ik een 3s nummer om mijn pakket te traceren. helaas voor hun werk ik zelf bij postnl pakketten en kan op mijn werk zo kijken waar het pakket zich bevind. dit pakket is helemaal NIET opgestuurd, dus ze liegen !!!!!! en ik vraag me af waarom? kunnen ze de productie niet aan of is het grote oplichterij?? ik ga hier via mijn werk iets aan doen mocht het niet kloppen met dit bedrijf (misschien einde samenwerking met postnl!?!?)

de komende week wil ik het schilderij in huis hebben!!!!!!!!!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Linnenfotoschilderij in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Linnenfotoschilderij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Linnenfotoschilderij

Heeft op 14 september 2012 om 08:12 geantwoord

Er is met deze mensen via de mail contact geweest en hen daarin een aanbod gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door raymond73