Klacht: CANVASDOEK BESTELD NIET GELEVERD.

op 27 februari 2015 over Linnenfotoschilderij in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Op 26 januari 2015 heb ik een Canvas doek besteld.
Helaas hen ik na ruim 1 maand nog niets geleverd gekregen. linnenfotoschilderij meerdere malen mail verzonden geen reactie terug gehad. Vervolgens ben ik naar het adres gereden van het bedrijf in Woerden. Daar aan de bel. Persoon blek niet meer woonachtig te zijn op het adres Geestdorp 2a Woerden. Dus mensen stuur geen foto’s naar het genoemd adres.

Ben verder gaan zoeken en kreeg een adres door in Kamerik(gemeente woerden). Bleek dat hij daar ook niet meer woonachtig was. Wederom via via de telefoonnummer van de eigenaar gekregen. Bij bellen werd niet opgenomen. voicemail ingesproken geen reactie gehad. Vervolgens de telefoonnummer opgeslagen in mijn smartphone en zag dat hij whats app had. Hem een bericht gestuurd dat ik het geld wil hebben anders wordt er aangifte gedaan bij de politie. hem verzocht mij te bellen. Dit heeft hij uiteindelijk gedaan. En heb hem duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wilde hebben. Hij zou het bedrag terugstorten op mijn rekenung. Ben nog in afwachting. Ik zal zijn naam niet noemen maar zijn telefoonnummer is X. Ik wacht nog een aantal dagen. Als ik mijn geld niet heb ontvangen zal ik aangifte doen bij de politie. DUS MENSEN NIET IN ZEE GAAN MET LINNENFOTOSCHILDERIJ.N en doe zeker aangifte bij de politie anders gaat dit bedrijf gewoon door met oplichten.

Ben nergens mee tevreden want als ik mijn geld terug heb gehad ben ik nog mijn foto kwijt die ik had verzonden naar het adres. Was een foto van emotionele waarde.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Linnenfotoschilderij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Linnenfotoschilderij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door opgelicht61