Klacht: Geld betaald, bestelling verdwenen

op 28 september 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb bij Wish een bestelling gedaan welke ik moest betalen met/via Klarna. Ik heb dit netjes gedaan, wachte op de verwerking, maar kreeg toen een foutmelding. Gevolg: mijn artikelen staan nog steeds in het winkelmandje en moeten (opnieuw) betaald worden en er is geen bestelling geplaatst. Echter heb ik al wel voor de producten betaald. Bij Wish kan je geen klacht indienen in dit geval. Ik kan nu op geen enkele manier mijn geld terugvragen en ben het dus gewoon kwijt aan niks.

Als ik mijn geld terug krijg, of de producten alsnog fatsoenlijk verwerkt en opgestuurd worden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 29 september 2017 om 09:43 geantwoord

Beste Nienke,

Dit is natuurlijk niet de bedoeling en ik wil het graag zo snel mogelijk voor u oplossen door de terugbetaling in gang te zetten.

Zou u mij in een e-mail naar hello@klarna.nl uw e-mailadres dat u bij de bestelling heeft ingevuld kunnen doorgeven en een schermafbeelding van de betaling? Zorg er graag voor dat in de afbeelding alle gegevens duidelijk te zien zijn zoals het rekeningnummer van uzelf en van de begunstigde, het bedrag, de datum, enzovoort.

Alvast bedankt voor de moeite en ik zie de e-mail graag tegemoet.

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke94