Klacht: Geld afgeschreven zonder dat de rit heeft plaatsgevonden

op 16 februari 2018 over Uber in de categorie Taxibedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben aardig ontstemd. Mijn zoon is lid van mijn uber account in mijn familie. Hij heeft vanavond drie keer geprobeerd een rit te boeken.

Tot drie keer toe heeft hij bericht gekregen van (verschillende) chauffeurs met de mededeling dat de chauffeur niet zou komen. Drie keer is er een bedrag van ongeveer 45 AED afgeschreven van mijn credit card. Slechts één keer is het bedrag teruggeboekt.

Vervolgens krijg ik een email van jullie dat er 12 AED betaalt moet worden vanwege annuleringskosten????

Gewenste Oplossing:

Geld terugzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uber over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door J.C. Bardoul