Klacht: geld afgeschreven maar niet naar het hotel overgeboekt

op 03 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dacht theater hotel Figi in Zeist geboekt te hebben en betaald via booking by adyen nu blijkt dat er geen kamer voor ons is geboekt en betaald.
Wel is er € 84,15 van onze bankrekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Met een beetje geluk is er nog een kamer vrij morgenavond in het hotel maar daar moet ik nu € 119,00 voor betalen en de € 84.15 is niet terug.
Ik ben tevreden als ik mijn €84,15 terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Dwars, Wij hebben u zojuist een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanette Dwars