Klacht: geld afgeschreven maar niet naar het hotel overgeboekt

op 03 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dacht theater hotel Figi in Zeist geboekt te hebben en betaald via booking by adyen nu blijkt dat er geen kamer voor ons is geboekt en betaald.
Wel is er € 84,15 van onze bankrekening afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Met een beetje geluk is er nog een kamer vrij morgenavond in het hotel maar daar moet ik nu € 119,00 voor betalen en de € 84.15 is niet terug.
Ik ben tevreden als ik mijn €84,15 terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

1 jaar geleden - Beste mevrouw Dwars, Wij hebben u zojuist een mailtje gestuurd. Met vriendelijke groet, Adyen Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 26 juli 2017 om 02:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dwars,

Aangezien wij niets meer van u via dit medium hebben vernomen gaan wij er vanuit dat de klacht die u had voldoende is afgehandeld. Mocht dit niet het geval zijn laat het ons dan weten.

Wij zijn op alle werkdagen telefonisch 24uur per dag beschikbaar of via support@adyen.com via de email.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanette Dwars