Klacht: Geld afgeschreven maar geen schoenen ontvangen

op 17 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Zaterdagavond heb ik voor € 97,94 twee paar schoenen besteld bij Adidas. Maar ik heb helemaal geen bestellingbevestiging gekregen en het geld is wel afgeschreven.

Als mijn schoenen alsnog geleverd worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:09 geantwoord

Geachte Arrissa van Ruler,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer uit uw bankafschrift toestuurt (16 cijfers, start met een 1 of een 4) of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.
Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com