Klacht: geld afgeschreven

op 15 oktober 2016 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Er is 99,00 euro op 14-10-2016 naar Adyen dropbox afgeschreven ik weet niet wat dit is. Wil dit meteen terug op mijn rekening zien

Als het geld terug heb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht Snoekie1965

1 maand geleden - Ik wil mijn geld terug

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 18 oktober 2016 om 09:47 geantwoord

Beste Jan,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestelling/betaling heeft gedaan.

Deze betaling hebben wij afgeschreven namens Dropbox. Voor meer informatie over deze betaling, verzoek ik u vriendelijk om contact op te nemen met Dropbox via www.dropbox.com.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Adyen Support
support@adyen.com