Klacht: Geld

op 10 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wanneer staat mijn geld op mijn rekening aangezien al dinsdagochtend 8/8/2017 vanaf een ing bank is overgemaakt en tot heden10/8/2017 niet erop staat ? Ik verwacht dat het zoals normaal gelijk erop staat ? De kracht van de ing bank wordt steeds slapper

Gewenste Oplossing:

Als het er gelijk opstaat omdat het niet echt een pret is om uit te hongeren sinds eergisteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Fouad,

Ik begrijp dat je op een betaling zit te wachten? Dat is natuurlijk erg vervelend maar er is geen storing dus de betaling zal gewoon verwerkt zijn. Een overboeking van een ING rekening naar een andere ING rekening wordt direct verwerkt. Heb je al geïnformeerd bij de partij die het naar je heeft overgemaakt? Misschien is daar iets fout gegaan.

In ieder geval kan ik niets voor je betekenen want de status van een betaling is alleen na te gaan via de verzendende partij. Dus ik raad je aan met hen contact op te nemen.

Vriendelijke groet,

Hilde
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Loyal