Klacht: Gekochte jas voldoet niet regent door en voering totaal verschoven na wasbeurt.

op 21 januari 2014 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een jas gekocht bij Esprit Roermond.De eerste keer dat ik deze jas aan had tijdens het winkelen regende het.
Ik ben niet veel buiten gaan lopen alleen winkel in/winkel uit. De jas regende helemaal door. Thuis gekomen heb ik de jas in de wasmachinevolgens voorschrift gewassen. Daarna heb ik hem volgens voorschrift met tennisbal in de zakken in de droger gedroogd. De hele donsvoering is verschoven in de mouwen. Ik ben terug gegaan naar de winkel en deze gaven aan dat de jas en door mocht regenen en aan de verschuiving deden ze ook niets. Ik heb tegen de verkoopster gezegd dat ik bij aankoop van de jas gevraagd heb of deze jas van goede kwaliteit was, omdat ik slechte ervaring had met de koop van de jas van mijn dochter een jaar eerder.

Ik vind dat deze jas niet voldoet aan de eisen die normaal gelden voor een winterjas.
Ik zou in deze vinden dat ik het geld retour moet kunnen krijgen vanwege het feit dat dit een ondeuglijk product is wat niet voldoet aan normale eisen die je stelt een een goeie kwaliteit winterjas. Voor € 149,99 verwacht ik een goed product.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anne-Marie22