Klacht: Gekker kan.het niet…

op 20 september 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Welkom bij specsavers.

Wat kan.ik voor u doen? Ik ben.op.zoek naar een.nieuwe bril geef ik 1,5 jaar geleden door aan de mannelijke verkoper in Den helder, het is zaterdagmiddag 16:30 en ik doe dit in combinatie met een ogentest bij men.dochter. 16:55 krijg ik een amicale opmerking met hand om mijn schouder met de mededeling dat ik het “brilletje” maar even terug moest leggen.en maandag terug moet komen…. pardon? Versuft loop ik naar buiten en besef thuis pas eigenlijk wat er gebeurde. Dit voorval aangegeven bij het klanttevredenheid-onderzoek en ik was eigenlijk al van plan om hier niet mer te komen, toch weer teruggekomen op de maandag. Bril uitgezocht, (echt maar één model wat ik leuk vond staan) glazen worden ingeslepen en een.aantal dagen later netjes telefoon.dat mijn nieuwe bril klaar ligt. Op naar de winkel, bril op men neus en direct al aangegeven dat de bril klemde en niet lekker zat, dit zou moeten wennen en de woorden kijk het even aan, anders zien we je terug. De volgende dag had ik zulke strammen/deuken in mijn hoofd, dat ik weer terug kwam, exvuses… geen probleem, kan.gebeuren, zit hij nu wel.goed werd er gevraagd, nou wel al beter maar hij zit nog niet zoals het hoort, om een lang verhaal kort(er) te maken, 12 keer terug geweest op het laatst met een chagrijnig hoofd, wederom excuses gemaakt door de dame met de woorden dat er een veel te smal.montuur was aangemeten. U mag een.nieuwe uitzoeken werd er gezegd, ik gaf aan dat ik dat niet wil omdat het de enige was waarvan ik vond dat hij me leuk stond, ik mocht ook uit de duurdere modellen kiezen.als compensatie, uiteindelijk de meest leuke uitgezocht maar niet geheel naar mijn smaak, lang verhaal verkort, WEER een te klein model op mijn hoofd gezet en “aangepast” weer zes a zeven keer terug.voor de afstelling en langzaam word ik boos IPV chagrijnig, met wat voor prutsers heb ok hier te maken??!! Als.klap op de vuurpijl, boodden ze mij.een noeuw montuur aan, ik heb.aangegeven hier geen bril meer te willen maar lenzen te proberen (kan.niets fout aan gaan zou je denken) WEER ter compensatie lenzen aangeboden, en IVM oogdruppels DAGlenzenbesteld (telefonisch) 2 x herhaald wat ik wilde bestellen en gevraagd of het duidelijk was, jawel Meneer. Duurd max 1 week werd gezegd, 4 dagen later telefoon, ze zijn binnen. Volgende dag blij naar de winkel, ligt er een.setje PROEFlenzen voor me.klaar, Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!! Dat is.een.beetje jammer zeg ik zwaar ingehouden tegen.de verkoper, daar kunnen we niets aan doen kreeg ik als antwoord?! We gaan met spoed de goede voor u bestellen, dat was zaterdag….. het is.nu dinsdagmiddag, net gebeld met ze…. nuets binnen… wát is spoed? Ik kan.wel.janken, ik zou als bedrijfsleider persoonlijk voor je naar de groothandel gereden zijn. Nooit, nooit, nooit NOOIT MEER SPECSAVERS HIERNA!!!!!

Met een welgemeend excuse, een bos bloemen, dinercheque... zonder dollen iets waaruit blijkt dat dit soort dingen niet ongestraft en onopgemerkt in een.doofpot word gestopt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 21 september 2016 om 11:10 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Den Helder en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Heeft op 21 september 2016 om 17:38 geantwoord

Deze lenzen zijn mij al angeboden ter compensatie van twee verkeerd aangemeten brillen, waardoor ik WEKEN met deuken in.men.hoofd en.pijn in de kop heb gelopen, dan verwacht je.een.beetje extra voorzichtigheid ,controle en respect. bieden jullie dit NOGmaals aan, terwijl dit al bekend was in de winkel, dit is/was gewoon de druppel die de \"specsaversemmer\" doet overlopen, fout op fout op fout, dan blijkt uit jullie leermoment dat er niet eens achterom word gekeken naar gemaakte afspraken en fouten naar mijn mening, zo neem je excuses niet meer serieus.

Alle klachten die gemeld zijn door Jammer56