Klacht: gehoorapperaat

op 21 augustus 2018 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

mijn man heeft 4 jaar via jullie een gehoorapparaat. In die 4 jaar ieder keer een ander audicien die via een afspraak kon helpen.
Zaterdag 11 aug. naar de zaak gegaan een apparaat stuk was geen audicien aanwezig. 18 aug. terug komen. moest opgestuurd worden. zaterdag 25 aug kan het op gehaald worden. twee weken zonder gehoorapparaat .
vind dit slechte servies.

ik ben niet tevreden over deze handelswijze

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Specsavers

2 jaren geleden - Goedendag,Bedankt voor uw bericht.Graag vernemen wij in welke winkel uw man klant is en zijn geboortedatum op het e-mailadres van onze klantenservice [email protected] bedankt!Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

Bericht van Specsavers

2 jaren geleden - Goedendag,Bedankt voor uw reactie welke wij hebben doorgestuurd naar de audicien met het verzoek contact met u op te nemen.Wij betreuren deze situatie maar wij hebben niet in alle gevallen een leentoestel beschikbaar.Met vriendelijke groet, Specsavers International BV

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Specsavers

Heeft op 10 maart 2020 om 09:49 geantwoord

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij zien dat dit bericht nog steeds open staat maar wij gaan er vanuit dat het reeds samen met u is opgelost.

Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan vragen wij u contact op te nemen met de betreffende winkel of via [email protected]

Fijne dag!

Specsavers International BV

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door de heer AH Megens