Klacht: Gehoorapparaat

op 26 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Mijn moeder heeft een buurvrouw van 91 en deze is samen met haar zoon of dochter naar Specsavers in Amsterdam Noord gegaan voor een gehoortoestel. Zij heeft hier toen voor beide oren een gehoortoestel aangemeten gekregen. Nu help ik haar 1x in de week met douchen en vraag wekelijks of zij ze in wil doen. Echter dit is niet het geval. Zij heeft zwaar artrose en krijgt ze niet goed in haar oren. Dit hadden ze in de winkel ook kunnen constateren. Ze hebben toen wel gezien dat ze artrose had en haar daarom een oplader voor de gehoortoestellen aangesmeerd van € 169,00!! Ze zagen wel dat ze zelf waarschijnlijk de batterijtjes niet zou kunnen vervangen.
Nu heeft ze van deze winkel allemaal vragenlijsten gekregen om in te vullen en een tevredenheidsverklaring om te ondertekenen, maar zij heeft al aangegeven dat zij niet weet wat ze hier mee aan moet. Ze kan de vragen ook helemaal niet beantwoorden, omdat zij de gehoortoestellen nooit gebruikt. De oplossing van Specsavers was dat zij dit dan wel voor haar in zouden vullen. Waarschijnlijk zouden ze de antwoorden wel even verzinnen en mevrouw dan de tevredenheidsverklaring laten tekenen.
Tevens is mw verzekerd bij het Zilveren Kruis en na telefonisch contact met het Zilveren Kruis blijkt dat Specsavers helemaal geen contract heeft met het Zilveren Kruis en dat mevrouw dus haar eigen risico moet aanspreken en als zij boven een bepaald bedrag komt dit zelf moet bijbetalen. Iets wat haar niet van tevoren is verteld!
Ik heb geprobeerd het filiaal te bellen, maar krijg dan de servicebalie of iets van dien aard en zij verzekerden mij dat ik terug gebeld zou worden. Toen ik 4 uur later nogmaals belde om te zeggen dat ik nog steeds niet terug gebeld was kreeg ik te horen dat dit wel 2 dagen kon duren.
Ik ben zeer ontevreden over de service en over de behandeling van een 91-jarige mevrouw.

Als het Specsavers filiaal zo snel mogelijk contact met mij opneemt en de gehoortoestellen + oplader terug neemt.
Ik denk zelfs dat mevrouw nog in de proefperiode zit, omdat zij de tevredenheidsverklaring nog niet heeft getekend. Tevens blijkt bij navraag bij het Zilveren Kruis dat er ook nog geen declaratie van de gehoortoestellen binnen is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SC0768