Klacht: geheugen telefoon

op 16 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een chronisch probleem met mijn samsung J5 telefoon wat ik vorig jaar heb gekocht. In alle papieren staat dat het geheugen 8GB is maar ik vind dit misleiding. Nl 5 GB ben ik kwijt aan apparaatgeheugen dus mijn daadwerkelijk bruikbaar geheugen is 3 GB! en geen 8. En dit staat nergens! Dus ik had dit niet kunnen weten bij aankoop. Ik ben geen internet junkie, heb geen twitter, instagram, apps voor nieuws muziek en noem maar op. Voor mijn foto’s heb ik een sd kaart erin maar aps kunnen daar niet op overgeplaatst worden. Ik kan allerlei fratsen gaan uithalen, deze vindt ik ook op internet maar dan ben ik mijn garantie kwijt. Ik wilde heel graag een samsung maar mijn lol is inmiddels allang verdwenen.

Ik wil meer bruikbaar geheugen, minstens de 8 die ook vermeld staat op doosje en in papieren! En anders nooit meer een samsung in dit huishouden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ramona1974