Klacht: Geforceerd betalen voor Fox Sports

op 26 juli 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Al enige tijd (tevreden) klant van Fiber, maar na een jaar wordt zonder verdere mededeling de ‘gratis’ Fox Sports zender omgezet in een betaald abonnement. Na contact met de klantenservice werd mij medegedeeld dat ik het zelf maar op tijd had moeten opzeggen, de facturen zouden niet gecrediteerd worden. Ik moest maar telefonisch contact opnemen met de klantenservice om het abonnement stop te laten zetten, met inachtneming van 1 maand.

Fijn, betalen voor een of andere camping zender waar we nog nooit naar hebben gekeken en waar ik ook nooit om gevraagd heb. En nog ergers, de klantenservice is zo slecht bereikbaar dat ik na een half uur maar heb opgehangen en genoodzaakt ben om hier mijn frustratie te uiten.

We betalen 750 euro per jaar voor het totale abonnement en ik ben het dusdanig oneens met die 7.50 euro voor Fox dat we neigen om alles op te zeggen.

Wanneer je klanten opzadelt met 'gratis' zenders waar de klant helemaal niet om gevraagd heeft, dan hoor je je klanten gewoon tijdig te informeren zodra ze opeens extra moeten betalen. En wanneer er al contact is met email, verwijs de klant dan niet naar een telefoonnummer dat onbereikbaar is maar los het gewoon direct op.

Jullie marketingdirecteur zal het wel een heel slimme truc vinden, maar ik ben benieuwd hoeveel klanten jullie al zijn kwijtgeraakt door de 7.50 winst op die zender.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 26 juli 2017 om 14:56 geantwoord

Beste heer,

Excuses voor het ongemak, wij zien inderdaad dat de foxsport gratis jaar voorbij is.Wij zullen u zo spoedig mogelijk bellen om dit te bespreken.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door remowashere