Klacht: Geenbezorging

op 30 mei 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Er is al enkele weken geen pakketje folders meer bezorgd.

Wanneer er weer elke week de folders bezorgd worden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 mei 2018 om 15:25 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding. Uw vaste bezorger is onlangs gestopt met bezorgen en we hebben een nieuwe bezorger in uw wijk aangesteld, die met ingang van 10 juni zal starten. Daarmee gaan we er vanuit dat u dan netjes de folders zult ontvangen, uiterlijk op dinsdag om 20.00. Mocht u ze dan nog niet hebben dan horen we het alsnog graag van u.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Klantenservice Spotta

Heeft op 15 juni 2018 om 22:46 geantwoord

Na 10 juni hebben we nog steeds geen folders bezorg gekregen. Misschien heeft de nieuw bezorger onze staat (postcode 6712 ED) verrgeten. Hopelijk zal het vanaf volgende week beter gaan.
Ria Hulsmeijers.

Bericht van Spotta

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Hulsmeijers, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt. Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt. Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice. Met vriendelijke groet, Klantendervice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]