Klacht: geen zitplaats lijn 195

op 14 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste hjonker, Wat balen dat er mensen niet werden meegenomen nu er een kleinere bus rijdt. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht hjonker

4 maanden geleden - Lijn 195. Halte wesenthortst en verder naar station terborg. Tijd rond 7.00 Vrgr Henk

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 14 december 2017 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste hjonker,

Dank je wel voor de aanvulling. Ik stuur je klacht door naar de regio, zodat dit kan worden besproken.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite nam om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 15 december 2017 om 09:31 geantwoord

Tuurlijk niet. Dit is geen oplossing.
Vrgr Henk

Alle klachten die gemeld zijn door hjonker